Giriş yap
En son konular
Kasım 2024
Ptsi | Salı | Çarş. | Perş. | Cuma | C.tesi | Paz |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Kimler hatta?
Toplam 15 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 15 Misafir Yok
Sitede bugüne kadar en çok 286 kişi Ptsi Ekim 07, 2024 11:38 pm tarihinde online oldu.
kişisel gelişim
1 sayfadaki 1 sayfası
kişisel gelişim
*BİLDİĞİMİZ REKLAMCILIĞIN SONU...
Sergio Zyman & Armin Brott
Önce pazarlama, şimdi reklamcılık...
*
Zyman, "Bildiğimiz Reklamcılığın Sonu" kitabıyla geleneksel reklamcılığı
sorguluyor.
Şirketlerin kendi pazarlama ve reklam çalışmalarının denetimini kendi
ellerine alarak; reklamı da kapsayan stratejileri şirketlerin kendilerinin
belirlemesi gerektiğini vurgulandığı kitapta Zyman, reklam ajanslarının
rolünün strateji yaratıp talimat vermek yerine stratejiyi uygulamak ve
talimat almak olacağını dile getirerek ajansları kızdırmaya devam ediyor.
Geleneksel reklamcılığın nasıl yok olduğu, veriye dayalı stratejilerin
yaratılması gerektiği, marka müşteri ilişkisi, reklamlarda ünlü kullanımı,
ambalaj, sponsorluk, halkla ilişkiler ve çalışanların mesaj taşımasına kadar
pek çok konuya yer verilen kitapta örneklere bolca yer verilmiş.
İnsanları eğlendiren geleneksel reklamların işe yaramadığı, tanınırlığın ise
satış getirmediği, reklamın asıl işlevinin sattırmak olduğunun altı
çiziliyor kitapta. Bu düşüncelerin gerek reklam verenler gerekse de reklam
ajanslarında ne kadar var olduğunu sorgulamak gerek belki de...
Reklamverenlerin reklam stratejilerinde nelere dikkat etmeleri gerekli
olduğundan, seçilecek reklam ajansına kadar pek çok noktada yol gösteren
Zyman; reklam ajansı kullanma yöntemlerini de ortaya koyuyor.
Yapılan pazarlama ve reklam çalışmalarının bir strateji doğrultusunda
yürütülmesi ve her pazarlama aktivitesinin bir mesaj olarak değerlendirmesi
ve tüm bu çalışmaların bir şekilde ölçümlenmesi gerekliği vurgulanmaktadır.
Sponsorluk alanında fazla bir kaynak olmadığı ülkemizde kitaptaki sponsorluk
ile ilgili bölüm önemli noktalara işaret ederek; sponsor olacak firmaların
bu çalışmalardaki mali riskleri göz önüne almalarını ve sponsorluktan neler
beklediklerini net bir şekilde belirlemeleri gerektiğini ortaya koyuyor.
Ayrıca cephanelikte reklam araçlarından biri olan sponsorluk çalışmalarından
elde edecekleri kazancın (marka pazarlaması, müşteri gelişimi ve kurumsal
gelişim) iyi değerlendirilmesi kitapta ayrıntılı bir şekilde inceleniyor.
Reklamlarda ya da markanın sözcüsü olarak ünlülerin kullanılması noktasında
Zyman, kullanılacak ünlünün hatırda kalırlığı, marka ile ne kadar bağdaştığı
yanında markanıza katkısının ölçülmesi gerekliliği konusunda reklamverenleri
uyarıyor. Hatırlanmanın ve bağdaşmanın, satışa dönüşmedikten sonra faydasız
olduğu unutulmamalı.
*Zyman'dan inciler...*
Reklamcılık bir sanat biçimi değildir. Daha çok malı, daha fazla paraya,
daha çok kişiye, daha sık satmakla ilgilidir.
Reklam ajansları ve reklam yöneticileri müşterilerinin tüketicilerine
odaklanmak yerine kendilerine aşık oldular.
Reklam ürününüzü bugün satmalıdır.
Pazarlama incik boncuk, çerçöp ile ilgili değildir; satışla ilgilidir.
Pazarlama için harcadığınız paranın geri dönüşü olmuyorsa, başınız derde
girecek demektir.
Birçok şirketin sponsorluk ücretlerinden geri dönüş olması gerektiğini fark
etmemesi beni şaşırtmıştır.
İnsanların ne kadar televizyon seyrettiği önemli değildir, çünkü her reklamı
seyretmeleri mümkün değildir.
Stratejinizi oturtur oturtmaz, ilk işiniz müşterilerinize nasıl
ulaşacağınızı bulmaktır.
Farklı olmak, ancak müşteriniz farklılıkları gerçekten umursuyorsa işe
yarar.
İnsanların kalpleri ve zihinleri yerine istekleri ve ihtiyaçları ile
aranızda bağ kurarsanız, cüzdanları arkadan gelecektir.
Sadakat inşa etmek, insanların sizi sevmesi değil, çok şey satın almasını
sağlamaktır.
*Kimler okumalı?*
"Bildiğimiz Reklamcılığın Sonu" isimli kitabı öncelikle reklamverenlerin
dikkatli bir şekilde okuyup gerek ajans seçimlerinde gerekse de yapacakları
reklam çalışmalarında nelere dikkat edeceklerini bilmelerini öğrenmelerinde
yarar var.
Her ne kadar bir reklam kitabı görünse de pazarlama üzerine çalışan herkesin
ve özellikle de reklamcıların başucu kitabı olarak değerlendirilecek olan bu
kitap, bu alanda çalışma isteğinde olanlar için de iyi bir kaynak.
Alıntı
moonlight34
Grafiker
--
Borland Delphi 7
Microsoft Visual Basic 6
ASP
Adobe Flash CS3 & Action Script 2.0
Adobe Photoshop CS3
CSS 2
(|)|)|)|)|)|)|)|)|)|)|)|)|)|)|)|)|)
Bizde Bilirdik Sevgiliye Karanfil Almayı, Lakin Aç Kaldık Yedik Karanfil
Parasını....
Sergio Zyman & Armin Brott
Önce pazarlama, şimdi reklamcılık...
*
Zyman, "Bildiğimiz Reklamcılığın Sonu" kitabıyla geleneksel reklamcılığı
sorguluyor.
Şirketlerin kendi pazarlama ve reklam çalışmalarının denetimini kendi
ellerine alarak; reklamı da kapsayan stratejileri şirketlerin kendilerinin
belirlemesi gerektiğini vurgulandığı kitapta Zyman, reklam ajanslarının
rolünün strateji yaratıp talimat vermek yerine stratejiyi uygulamak ve
talimat almak olacağını dile getirerek ajansları kızdırmaya devam ediyor.
Geleneksel reklamcılığın nasıl yok olduğu, veriye dayalı stratejilerin
yaratılması gerektiği, marka müşteri ilişkisi, reklamlarda ünlü kullanımı,
ambalaj, sponsorluk, halkla ilişkiler ve çalışanların mesaj taşımasına kadar
pek çok konuya yer verilen kitapta örneklere bolca yer verilmiş.
İnsanları eğlendiren geleneksel reklamların işe yaramadığı, tanınırlığın ise
satış getirmediği, reklamın asıl işlevinin sattırmak olduğunun altı
çiziliyor kitapta. Bu düşüncelerin gerek reklam verenler gerekse de reklam
ajanslarında ne kadar var olduğunu sorgulamak gerek belki de...
Reklamverenlerin reklam stratejilerinde nelere dikkat etmeleri gerekli
olduğundan, seçilecek reklam ajansına kadar pek çok noktada yol gösteren
Zyman; reklam ajansı kullanma yöntemlerini de ortaya koyuyor.
Yapılan pazarlama ve reklam çalışmalarının bir strateji doğrultusunda
yürütülmesi ve her pazarlama aktivitesinin bir mesaj olarak değerlendirmesi
ve tüm bu çalışmaların bir şekilde ölçümlenmesi gerekliği vurgulanmaktadır.
Sponsorluk alanında fazla bir kaynak olmadığı ülkemizde kitaptaki sponsorluk
ile ilgili bölüm önemli noktalara işaret ederek; sponsor olacak firmaların
bu çalışmalardaki mali riskleri göz önüne almalarını ve sponsorluktan neler
beklediklerini net bir şekilde belirlemeleri gerektiğini ortaya koyuyor.
Ayrıca cephanelikte reklam araçlarından biri olan sponsorluk çalışmalarından
elde edecekleri kazancın (marka pazarlaması, müşteri gelişimi ve kurumsal
gelişim) iyi değerlendirilmesi kitapta ayrıntılı bir şekilde inceleniyor.
Reklamlarda ya da markanın sözcüsü olarak ünlülerin kullanılması noktasında
Zyman, kullanılacak ünlünün hatırda kalırlığı, marka ile ne kadar bağdaştığı
yanında markanıza katkısının ölçülmesi gerekliliği konusunda reklamverenleri
uyarıyor. Hatırlanmanın ve bağdaşmanın, satışa dönüşmedikten sonra faydasız
olduğu unutulmamalı.
*Zyman'dan inciler...*
Reklamcılık bir sanat biçimi değildir. Daha çok malı, daha fazla paraya,
daha çok kişiye, daha sık satmakla ilgilidir.
Reklam ajansları ve reklam yöneticileri müşterilerinin tüketicilerine
odaklanmak yerine kendilerine aşık oldular.
Reklam ürününüzü bugün satmalıdır.
Pazarlama incik boncuk, çerçöp ile ilgili değildir; satışla ilgilidir.
Pazarlama için harcadığınız paranın geri dönüşü olmuyorsa, başınız derde
girecek demektir.
Birçok şirketin sponsorluk ücretlerinden geri dönüş olması gerektiğini fark
etmemesi beni şaşırtmıştır.
İnsanların ne kadar televizyon seyrettiği önemli değildir, çünkü her reklamı
seyretmeleri mümkün değildir.
Stratejinizi oturtur oturtmaz, ilk işiniz müşterilerinize nasıl
ulaşacağınızı bulmaktır.
Farklı olmak, ancak müşteriniz farklılıkları gerçekten umursuyorsa işe
yarar.
İnsanların kalpleri ve zihinleri yerine istekleri ve ihtiyaçları ile
aranızda bağ kurarsanız, cüzdanları arkadan gelecektir.
Sadakat inşa etmek, insanların sizi sevmesi değil, çok şey satın almasını
sağlamaktır.
*Kimler okumalı?*
"Bildiğimiz Reklamcılığın Sonu" isimli kitabı öncelikle reklamverenlerin
dikkatli bir şekilde okuyup gerek ajans seçimlerinde gerekse de yapacakları
reklam çalışmalarında nelere dikkat edeceklerini bilmelerini öğrenmelerinde
yarar var.
Her ne kadar bir reklam kitabı görünse de pazarlama üzerine çalışan herkesin
ve özellikle de reklamcıların başucu kitabı olarak değerlendirilecek olan bu
kitap, bu alanda çalışma isteğinde olanlar için de iyi bir kaynak.
Alıntı
moonlight34
Grafiker
--
Borland Delphi 7
Microsoft Visual Basic 6
ASP
Adobe Flash CS3 & Action Script 2.0
Adobe Photoshop CS3
CSS 2
(|)|)|)|)|)|)|)|)|)|)|)|)|)|)|)|)|)
Bizde Bilirdik Sevgiliye Karanfil Almayı, Lakin Aç Kaldık Yedik Karanfil
Parasını....
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Ptsi Ocak 30, 2012 12:40 am tarafından mustim5516
» Kolombiyalı İntikam Meleği: Colombiana 2011 Türkçe Dublaj BRRip Full indir
Ptsi Ocak 30, 2012 12:35 am tarafından mustim5516
» Comprare Viagra. posologia viagra generico
Perş. Ağus. 04, 2011 4:25 pm tarafından Misafir
» Acquisto Viagra. opinioni cialis viagra generico
Perş. Ağus. 04, 2011 12:26 pm tarafından Misafir
» Acquistare Viagra. acquistare sildenafil viagra generico
Perş. Ağus. 04, 2011 5:07 am tarafından Misafir
» Bible students dating teachers. Online personals dating chemistry relationships.
Çarş. Ağus. 03, 2011 11:32 pm tarafından Misafir
» Oral Lab Drug Testing
Çarş. Ağus. 03, 2011 8:25 pm tarafından Misafir
» fish oil concentrate benefits
Çarş. Ağus. 03, 2011 3:02 pm tarafından Misafir
» More as chintzy as files
Çarş. Ağus. 03, 2011 12:46 am tarafından Misafir